|
|
KPN organiseert inmiddels al zes jaar voor business partners de KPN Channel Awards. Business partners van KPN kunnen voor dat evenement nominaties indienen van succesvol verlopen opdrachten bij klanten. Vanaf het prille begin is TechText betrokken bij het herschrijven van de informatie van de business partners tot heldere en goed leesbare teksten. Op basis van deze teksten komt de jury van de Channel Awards tot een afgewogen oordeel. Daarnaast bewerkt TechText de teksten van de genomineerden tot aansprekende teksten op de speciaal ingerichte website www.kpnchannelawards.nl, alwaar business partners hun voorkeursstem kunnen uitbrengen. En tot slot is TechText verantwoordelijk voor het opstellen van de juryrapporten van de uiteindelijke winnaars. En dat alles tot volle tevredenheid van KPN die zeer te spreken is over onze kwaliteit en flexibiliteit!
Lees de volledige klantcase KPN
|
|
|
Info Support bedient vanaf zijn oprichting in 1986 - hetzelfde jaar als waarin TechText is opgericht - een groot aantal opdrachtgevers als het gaat om het ontwikkelen en beheren van innovatieve en solide softwareoplossingen. De werkwijze van Info Support kenmerkt zich door vier kernwaarden: soliditeit, integriteit, vakmanschap en passie. De samenwerking tussen Info Support en TechText gaat terug tot 2001. In eerste instantie betrof het daarbij alleen vertaalwerkzaamheden. Vanaf 2009 is TechText ook verantwoordelijk voor het schrijven van uiteenlopende teksten zoals websitecontent, referentieverhalen, aanbestedingsdocumenten en beschrijvingen van diensten en producten. Info Support is erg te spreken over de kwaliteit van de opgeleverde producten, de technische kennis van de TechText-medewerkers en de snelheid en flexibiliteit waarmee opdrachten worden aangepakt. Met andere woorden: een samenwerking om zeker te continueren!
Lees de volledige klantcase Info Support |
|
|
|
|